Featured Banner Image

Thursday, May 7, 2020

BFA Graduating Senior work: Angelina Bissey

I Don’t Speak Spanish, But I Don’t Look White
Charcoal, Relief Print
Angelina Bissey
Congratulations, Angelina!
BFA Graduating Senior Portfolio Samples::

Mi mama tuvo que traducir esto para mi

Flip Book:  screen print over cyanotype
Mi mama tuvo que traducir esto para mi

Flip Book:  screen print over cyanotype
Mi mama tuvo que traducir esto para mi
Flip Book:  screen print over cyanotype
Mi mama tuvo que traducir esto para mi
Flip Book:  screen print over cyanotype
Mi mama tuvo que traducir esto para mi
Flip Book:  screen print over cyanotype
Mi mama tuvo que traducir esto para mi
Flip Book:  screen print over cyanotype
Mi mama tuvo que traducir esto para mi
Flip Book:  screen print over cyanotype